Judith Akkermans

Groep Olifanten - Ma-Di-Wo

Hallo, ik ben Judith Akkermans. Ooit stapte ik zelf als kleuter voor het eerst de Fatimaschool binnen. Sinds augustus 2017 ben ik weer terug op deze gezellige school en mag ik de kinderen welkom heten als juf. Dat vind ik echt heel erg leuk!

Ik heb na mijn opleiding op diverse basisscholen ervaring opgedaan, waaronder de Agnesschool in Rotterdam-Zuid. Als invaljuf heb ik voor verschillende klassen gestaan en kennis kunnen maken met leerlingen van alle leeftijden. Dat heeft me als leerkracht een goed inzicht gegeven in de mogelijkheden die iedere groep te bieden heeft.

In mijn vrije tijd speel ik graag basketbal. Daarnaast vind ik het heerlijk om te lezen en ook koken is één van mijn favoriete hobby’s.