Audrey Hemler-Rijssenbeek

Groep 6A - Ma-Di-Wo

Ik ben Audrey Hemler, gelukkig getrouwd met Elmar en trotse moeder van vier kinderen. Ik werk sinds 2013 als leerkracht op de Fatimaschool. Daarvoor was ik werkzaam voor het Maasstad Ziekenhuis en Van Lanschot Rotterdam. De Fatimaschool heeft mij geïnspireerd om de pabo te gaan doen en daarom ben ik heel blij dat ik op deze fijne school mag werken.

Naast werken en ons drukke gezinsleven is er tijd voor hobby’s; als ik niet te vinden ben langs een sportveld, ben ik aan het hardlopen of tennissen. Ik vind het heerlijk om te koken, te fotograferen en te reizen.

Ik hoop dat u en uw kind(eren), net als wij, een geweldige tijd zullen hebben op de Fatimaschool en daar draag ik graag een steentje aan bij!