Carolijne Pennings

Groep Koala's - Di-Wo-Do-Vr

Hallo! Ik ben Carolijne en sinds oktober 2018 ben ik werkzaam op de Fatimaschool. Voorheen werkte ik als eindredacteur bij Hitkrant. Door het volgen en afronden van het zij-instroomtraject sta ik sinds een aantal jaren met veel plezier voor de klas.

Ik vind dat alle kinderen het gevoel moeten hebben dat ze gezien worden en dat ze zichzelf kunnen zijn op school. Zo kunnen zij zich op een fijne manier ontwikkelen. Ik vind het belangrijk dat ieder kind met plezier naar school gaat! De Fatimaschool is hiervoor de perfecte plek. De goede sfeer, de fijne collega’s en de lieve kinderen maken van elke dag een feestje.

In mijn vrije tijd geniet ik met mijn man en drie kinderen. We gaan graag naar de speeltuin of dierentuin. Ook vind ik het leuk om te kletsen en lol te maken met familie en vrienden.