Denise de Jel

Groep 4C - Ma-Wo
Groep 6B - Do

Mijn naam is Denise de Jel. Na de middelbare school ben ik begonnen met een studie Psychologie. Ik heb mijn master Ontwikkeling en Onderwijs behaald en heb aansluitend anderhalf jaar in Australië gewerkt en gereisd. Na terugkomst ben ik met de pabo gestart om een praktische invulling te geven aan mijn interesse voor het onderwijs. Op de Fatimaschool heb ik een mooie start kunnen maken als leerkracht in de middenbouw. Ik vind het belangrijk om een fijne sfeer te creëren in de klas, waarbij ieder kind tot zijn recht komt.

Het reizen ben ik nog niet verleerd, het liefst maak ik verre en actieve reizen. Daarnaast breng ik graag tijd door met vrienden en ben ik altijd in voor een dansje of een rondje hardlopen.