Gert-Jan Blonk

Directeur

Mijn naam is Gert-Jan Blonk en ik ben geboren en getogen in Schiebroek. Sinds mijn 19e ben ik werkzaam op de Fatimaschool. Eerst als stagiair en later als leerkracht. Een plek waar ik mezelf mag zijn, mag groeien en enorm veel plezier mag hebben met onze leerlingen en collega’s.

Als directeur van de Fatimaschool zult u mij zoveel mogelijk treffen tijdens de inloop, maar schroom zeker ook niet om contact met mij op te nemen. Ik streef een goede, veilige sfeer na op school waar onze leerlingen zo goed mogelijk kunnen ontwikkelen. Binnen de school heerst er een prettige, professionele werksfeer waardoor ik het erg naar mijn zin heb. Ik draag graag mijn steentje daaraan bij door in te steken op een goede relatie met u en de leerlingen. Innoveren, doorontwikkelen en kritisch blijven kijken naar onze organisatie staan bij mij hoog in het vaandel.

In mijn vrije tijd voetbal en tennis ik graag. Met mijn gezin woon ik in Schiebroek.