Ilone Slump

Groep 3C - Wo-Do-Vr

Hallo, graag stel ik me aan jullie voor. Mijn naam is Ilone en sinds schooljaar 2019-2020 versterk ik het Fatimateam! Na een loopbaan van enkele jaren als stedenbouwkundige heb ik in 2011 de stap gezet naar het onderwijs, een stap waar ik nog elke dag ontzettend blij mee ben. Samen met de kinderen wil ik graag een fijne sfeer creëren in de klas. Ik geniet van hun enthousiasme en spontaniteit. Daarnaast vind ik het belangrijk dat kinderen de kans krijgen om hun talenten te ontwikkelen.

Na ruim vijf jaar met veel plezier op een school op de Kop van Zuid te hebben gewerkt, heb ik gekozen voor een nieuwe uitdaging dichter bij huis; met mijn man en drie kinderen woon ik in Schiebroek. In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit met mijn gezin. Daarnaast houd ik van lezen, theaterbezoek en actieve vakanties. In de weekenden sta ik regelmatig langs de sportvelden of zelf op de tennisbaan.