Judy Admiraal

Groep 8B - Ma-Di-Wo

Mijn naam is Judy Admiraal en ik ben al een behoorlijk tijdje juf van groep 8; een geweldige groep, omdat de kinderen nog heerlijk kind kunnen zijn en tegelijkertijd ‘schooloudsten’ zijn en met één voet op de volgende trede staan: de middelbare school. Het is een dynamisch jaar, waarin je heel intensief met elkaar omgaat. En hoe lastig het ook is om de groep ieder jaar weer uit te zwaaien, ik doe dat altijd vol vertrouwen, want er is een goede basis gelegd!

Zelf woon ik in Schiebroek en ben heel gelukkig met én trots op mijn zoons, die ook alle drie op de Fatimaschool hebben gezeten. Kortom, ik ben een tevreden mens: superkinderen en een geweldige baan – belangrijke inspiratiebronnen, elke dag weer!