Kirsten Beil

Groep Koala's - Ma

Ik ben Kirsten Beil, parttime leerkracht van De Papegaaien. Deze leuke en gezellige kleutergroep draai ik samen met juf Marleen. Voor de Fatimaschool ben ik bijna tien jaar leerkracht geweest op een school in Capelle a/d IJssel. Hier heb ik aan bijna alle groepen les gegeven. In 2014 ben ik gestart op de Fatimaschool als juf van de zevende kleutergroep. Het is fantastisch om de kinderen te zien groeien in hun ontwikkeling en te zien dat ze met een glimlach naar school gaan en ook weer uit school komen.

Zelf woon ik samen met man en twee kinderen in Schiebroek en ook zij zijn ‘Fatimaatjes’! In mijn vrije tijd doe ik aan bootcamp en yoga. In de vakanties maak ik graag mooie reizen met het gezin.