Lisette van Bethlehem

Groep 5A - Wo-Do-Vrij

Mijn naam is Lisette van Bethlehem. Met mijn man en twee kinderen woon ik in Bergschenhoek.

Als 4-jarig meisje wist ik al dat ik juf wilde worden. En het is inderdaad een heel mooi beroep. De kinderen zorgen ervoor dat ik elke dag met veel plezier voor de klas sta.

Voor de Fatimaschool heb ik op een andere school in Rotterdam gewerkt. Ik was daar de eerste jaren juf van groep 4 en daarna juf van groep 3. Na 13 jaar werd het tijd voor een nieuwe uitdaging binnen het onderwijs, ik ben er trots op dat deze uitdaging op de Fatimaschool is.

Ik vind het belangrijk dat ieder kind zich op zijn/haar eigen manier kan ontwikkelen. Als juf probeer ik voor ieder kind het verschil te maken, zodat alle kinderen met plezier naar school gaan!

In mijn vrije tijd vind ik het fijn om een stuk te wandelen of om op stap te gaan met mijn gezin. Daarnaast bezoek ik graag musicals en maak ik graag tijd vrij voor gezellige avonden met vrienden. Soms kan ik heel fanatiek worden bij een spel zoals: “Kolonisten van Catan”.