Marcel Scholtens

Conciërge

Hallo, mijn naam is Marcel Scholtens. Sinds begin 2018 ben ik werkzaam als conciërge op de Fatimaschool en dat bevalt prima! Hiervoor heb ik bij Plaswijckpark gewerkt en verzorgde ik de vrolijke bewoners van de apenverblijven. Ook heb ik een aantal jaren in de beveiliging gewerkt bij Stichting Aafje.

Op de Fatimaschool hou ik me met van alles bezig: het fietsparkeerbeleid, ziekmeldingen, telefoon, koffie- en theevoorziening, onderhoud in en rondom de gebouwen en nog veel meer. Er is altijd wat te doen!

Ik ben al heel wat jaartjes getrouwd met Lya en samen genieten we van mooie reizen en lekker eten. Mijn hobby is fotografie en ik verdiep me graag in stamboomonderzoek. Op vakantie gaan is ook een grote hobby’s, het liefst naar zonnige oorden.