Marianne Le Large

Groep Kangoeroes - Ma-Di-Vr

Al op hele jonge leeftijd wist ik: ik wil juf worden. Ik ben dan ook heel gelukkig in de klas. Alle groepen hebben hun eigen charmes maar mijn voorkeur gaat uit naar de groepen 1 t/m 4. Het werken met kleuters staan echt op één. De uitdaging van mijn werk zit vooral in het contact met de kinderen om ze een stukje meer van zichzelf te laten ontdekken. De gezichten van kinderen wanneer ze iets beseffen of ontdekkengeeft mij veel voldoening.

Een groep ervaar ik als een prachtig veldboeket. De mooiste bloemen (kinderen) komen overal vandaan en hebben allemaal een specifieke manier van groeien en bloeien.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te koken en te bakken. Tuinieren doe ik ook graag, maar daarnaast wandel ik veel met de honden. Ik geniet van de kleine dingen in het leven zoals mijn kleinkinderentwee honden en de kat.

Het is heel fijn  te mogen werken met de gezellige kinderen, collega’s en ouders die ik al heb ontmoet, of nog ga ontmoeten op de Fatimaschool. Ik hoop dit dan ook nog een aantal jaren met dit ‘Supertoffe’ team te mogen doen!