Marije van Eijk

Interne begeleiding
Groep 8D - Do-Vr

Hoi!! Ik ben juf Marije. Op mijn derde ging ik voor het eerst naar de peuterspeelzaal van de Fatimaschool. Met veel plezier heb ik mijn hele basisschoolperiode hier doorgebracht. Eigenlijk ben ik nooit echt weg geweest.

Van jongs af aan wilde ik al bij de gezellige “Fatima-familie” horen, dus toen ik tijdens mijn studie werd gevraagd om mee te gaan op kamp met groep 7 hoefde ik niet lang na te denken! Na het afronden van mijn opleiding Sport en Bewegen ben ik gym gaan geven op de Fatimaschool en heb ik de pabo gedaan. Inmiddels ben ik al een aantal jaren groepsleerkracht in de bovenbouw en geef ik gym aan mijn eigen klas. In het weekend sta ik graag op het hockeyveld en in de winter ben ik in de sneeuw te vinden.