Michelle Leijendekkers

Groep 3C - Ma-Di

Hallo, ik ben juf Michelle en ik ben vanaf 2021 werkzaam op de Fatimaschool. Daarvoor heb ik als orthopedagoog en gezinscoach in de gehandicaptenzorg en voorschool gewerkt.

Samen met mijn man en drie kinderen woon ik met veel plezier in het gezellige Blijdorp, heerlijk op fietsafstand van de Fatimaschool. In mijn vrije tijd geniet ik van een potje tennis, een mooie wandeling door de natuur of het lezen van een goed boek.

Als leerkracht vind ik het belangrijk om de rugzak van kinderen met waardevolle ervaringen te vullen. Ik geniet van de verwondering waarmee zij naar alledaagse dingen kunnen kijken.
Samen met hen wil ik op ontdekkingstocht, zodat ieder kind op eigen wijze het beste uit zichzelf kan halen.