Petra Remeeus

MIND-groep onderbouw - Vrij
Groep 3B - Ma-Di

Hallo, mijn naam is Petra Remeeus. Ik ben in het schooljaar 2015/2016 gestart op de Fatimaschool, als leerkracht in de middenbouw op de gezellige locatie aan de Schoolstraat. Hiervoor heb ik tien jaar op een basisschool in Kralingen/Crooswijk gewerkt als kleuterleerkracht. Ik ben getrouwd en woon met mijn man en twee dochters in Bleiswijk. Naast mijn baan als leerkracht op de Fatimaschool ben ik in januari 2017 een eigen kindercoachpraktijk begonnen. Ik vind het fijn om mijn werk als leerkracht te combineren met het individueel begeleiden van kinderen.

Naast mijn werk vind ik het heerlijk om te lezen en te koken. Ook paardrijden, wandelen en winkelen zijn favoriete bezigheden in mijn vrije tijd!