Astrid Gussekloo

Groep 6C - Ma-Di-Do-Vr

Mijn naam is Astrid Gussekloo en ik ben sinds februari 2019 werkzaam op de Fatimaschool. Wat een gezellige school met leuke kinderen! Inmiddels werk ik al ruim vijfentwintig jaar in het onderwijs, in allerlei verschillende rollen en functies. Wat ik vooral aantrekkelijk blijf vinden aan het onderwijs is het betrekken van kinderen bij hun eigen ontwikkeling. Kinderen kunnen doorgaans heel goed verwoorden wat ze al kunnen en wat nog niet, wat ze willen leren en hoe ze dit denken te bereiken. De groei van het vertrouwen in zichzelf en in competenties is fantastisch om te mogen begeleiden en te zien!

Samen met mijn man en twee zonen woon ik in het Kleiwegkwartier. In mijn vrije tijd schilder ik graag, loop hard of ben aan het werk in de tuin. Ook lezen is een hobby waar ik erg van geniet.