Angela van Es

Groep 3D - Ma t/m Vr

Mijn naam is Angela van Es en ik woon in Leiden. Ondertussen sta ik al flink wat jaren voor de klas en dat vind ik nog elke dag heel leuk om te doen. In schooljaar 2020-2021 ben ik gestart op de Fatimaschool en het voelt heel fijn om onderdeel van dit team te zijn.

Werken in het onderwijs is elke dag anders en dat spreekt mij zeer aan. Ik vind het een mooi proces om met elk kind te kijken naar de persoonlijke doelen en de kinderen eigenaar van hun leerproces te maken. Graag begeleid ik de kinderen hierbij om zo het beste uit zichzelf te halen!

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden ergens te gaan eten of een drankje te doen, een rondje te fietsen over de mooie Leidse singels, verre reizen te maken, of om in mijn appartementje te knuffelen met de twee liefste katten!