Demi van Vliet

Mijn naam is Demi van Vliet. Ik ben geboren en opgegroeid in Schiebroek. Sinds 2017 ben ik werkzaam op de Fatimaschool. Tijdens mijn pabo-opleiding aan de Thomas More Hogeschool heb ik stage gelopen op de Fatimaschool en de sfeer mogen proeven. Een plek waar ik mij direct thuis voelde. Hierna ben ik blijven plakken en inmiddels sta ik alweer een aantal jaren met veel plezier voor de klas als een enthousiaste, gedreven en zorgzame juf! Het is mijn ambitie om de leerlingen individueel allemaal iets mee te geven voor de toekomst.

In mijn vrije tijd speel ik theater, piano en sport ik graag. Ik ben dol op fotograferen en lekker eten. Ik vind het geweldig om beetje bij beetje de wereld te ontdekken en ben dus gek op reizen. Naast dit alles ben ik het liefst zoveel mogelijk op de skipiste te vinden, waar ik volop geniet van het skiën, snowboarden en de bergen.