Marieke Swinkels

Groep 5B - Do-Vr

Mijn naam is Marieke Swinkels. Na zo’n twaalf jaar op een school in Hillegersberg te hebben gewerkt als leerkracht in de midden- en bovenbouw, ben ik met ingang van schooljaar 2019-2020 werkzaam op de Fatimaschool en dat vind ik ontzettend leuk! Het is belangrijk dat kinderen met plezier naar school gaan en zich veilig voelen op school, zodat zij zich goed kunnen ontwikkelen.

De kinderen leren niet alleen van mij, maar ik leer ook van hen! De eerlijkheid en openheid van kinderen spreekt mij enorm aan en daar kan ik enorm van genieten. Waar ik ook van geniet, is een goede kop koffie in het zonnetje. Daarnaast vind ik het leuk om op pad te gaan met mijn vriend en kinderen en probeer ik regelmatig een rondje te rennen.