Esther Zwinkels

Ondersteuning leerlingen met eigen leerlijn groepen groepen 5 t/m 8

Mijn naam is Esther Zwinkels en ik ben sinds 2017 werkzaam op de Fatimaschool. Als leerkracht heb ik inmiddels voor aardig wat groepen gestaan, een fantastische manier om leerlingen uit diverse groepen te leren kennen. Ik vind het belangrijk dat kinderen weten wat en waarom ze leren en hoe ze dit kunnen toepassen in de praktijk.

Eind 2016 ben ik met m’n gezin teruggekomen uit Singapore. Daar heb ik negen jaar genoten van de tropen en als juf en onderwijsontwikkelaar gewerkt op de Hollandse school. Een geweldige school die veel lijkt op de Fatimaschool, alleen liepen daar echte apen over het schoolplein! Mijn hobby’s zijn reizen, fietsen, zeilen en lezen; ik zou graag nog eens alle Europese hoofdsteden bezoeken en er het liefst doorheen willen fietsen!