Linda Nederlof

Peuterspeelzaal - Ma t/m Vrij

Hallo, mijn naam is Linda Nederlof. In 2003 maakte ik als moeder voor het eerst kennis met de Fatimaschool. Ik voelde me er meteen thuis en heb altijd met veel plezier meegeholpen op de peuterspeelzaal. Inmiddels maak ik officieel deel uit van het team en volg ik daarnaast een hbo-opleiding tot Pedagogisch Educatief Medewerker, om me nog beter te kunnen toeleggen op mijn rol als peuterleidster.

In mijn ogen vormen de peuters de leukste groep. Ze zijn heerlijk eerlijk en puur en bovendien vaak (onbedoeld) grappig. Het is een eer om de jongsten van de school te mogen begeleiden bij de eerste ‘stapjes’ van hun schooltijd. We bieden de peuters een veilige basis, zodat ze vol vertrouwen hun kleuterjaren tegemoet gaan!