Lusie Radstake

Groep 8C - Ma t/m Vrij

Hallo allemaal! Ik ben Lusie Radstake en vanaf april 2019 ben ik werkzaam op de Fatimaschool. Eerst als leerkrachtondersteuner en vanaf schooljaar 2020-2021 als leerkracht in groep 8. Ik geniet van het werken met kinderen en sta met veel plezier klaar voor de kinderen en mijn collega’s.

Voordat ik naar het eerste jaar van de deeltijdpabo van Thomas More ging, ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Inholland voor de opleiding Media & Entertainment Management. Tijdens deze studie heb ik mij gericht op kindertelevisie en ben ik afgestudeerd bij de redactie van de NTR, waar programma’s zoals Studio Snugger, Sesamstraat en De Boterhamshow worden gemaakt. In mijn vrije tijd dans ik graag en spreek ik af met vrienden.