Sanne van der Stoep

Groep 7A - Ma-Di-Wo

Mijn naam is Sanne van der Stoep, na de zomer van 2021 ben ik gestart op de Fatimaschool. Voorheen heb ik jarenlang in een nieuwbouwwijk van Rotterdam gewerkt. Het is fijn om te werken op een school waar ik zelf dichtbij woon en waar ook mijn eigen twee kinderen in de toekomst naar school gaan. Lekker dichtbij huis.

Mijn hart ligt in de bovenbouw en kijk graag naar de ontwikkeling die de kinderen bewandelen op weg naar zelfstandigheid. Naast alle reguliere vakken, geniet ik erg van de creatieve vakken en de leuke extraatjes als kamp, sportdagen en leuke uitstapjes.

In mijn vrije tijd kan ik genieten van een leuk festival of concert en ga ik graag op wintersport. Mijn zomervakanties breng ik vaak door in Zeeland of Noorwegen.