Wilma Wiegerink

Adjunct-directeur

Hallo, ik ben Wilma Wiegerink en als adjunct-directeur ben ik samen met Gert-Jan Blonk het aanspreekpunt voor de kinderen, hun ouders, verzorgers, de leerkrachten en andere betrokkenen. We staan regelmatig voor mooie uitdagingen, die we graag aangaan. De school is constant in ontwikkeling en gezamenlijk zetten we de optimale koers uit.

Voor mij is het vooral belangrijk dat ieder kind elke dag met plezier de Fatimaschool binnenstapt en na acht jaar vol vertrouwen én een koffer met een overgewicht aan bagage de volgende stap kan maken.

Als u mij op school niet tegenkomt, is de kans groot dat ik bezig ben mezelf de Spaanse taal eigen te maken, of op de golfbaan tracht mijn handicap te verbeteren.